Hemma igen..

Så nu har jag kommit hem igen! 
Igår var jag ut med vewe på krogen och skaka massa rumpa ;) SUPER KUL hade vi!
Sen på natten så kom min älskling å hämtade upp mig i knivsta ^^ så sov jag över hos honom! MIN BEBII! ^^
Har varit hemma hos honom hela dagen idag<3 myst hela dagen å så har jag köpt en extern hårddisk, börjar bli lite jobbigt med alla USB minnen xD


Jag har även blivit DUNDER sjuk! Vaknade idag å mådde piss så jag har haft feber å har jätte ont i halsen å är super snorig! Kan inte andas! :O
Det är inte ett dugg kul så jag proppar i mig massa piller å halstabletter å simmar i ett hav av gamla snor pappaer xD Så jäkla äckligt att va sjuk! BLÄÄÄÄ!
Nej nu orkar jag fan inte mer.
Känner mig helt degig i huvet.. Så nu lägger jag mig ner å sover.
HEEJ HEEJ
/Jossann


Kommentarer
Postat av: Annica

hoppas du blir bättre snart :)

2010-08-29 @ 22:15:19
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0