Idag blire kraftskiva ;D

Som sagt, idag äre kräftskiva å det kommer bli dunder kul! =)
Just nu så sitter jag i sängen och funderar på om jag slå igen en film ^^ Jag var ju å handlade med mamma nu på morronen så jag köpte två filmer: Remember Me och Clash of the Titans. Jag har inte sett nån av dem men jag tror nog att båda är lika bra, men jag känner nog för lite romantik så då blire Remember me.
Senare på dagen så kommer vewe! Kommer bli så kul å jag har redan laddat upp med groggvirke å saker till mojito (stavning :S). 
Det kommer nog inte bli så mkt bloggande ikväll, kanske att jag slänger in nån bild på mig åvewe senare när hon har kommit å vi flummat oss med kameran ;D

/Jossann


Kommentarer
Postat av: emelie

hej va kul att du har börjat blogga:D Hur trivs du i blogg livet? :P Kram Emelie

2010-08-27 @ 17:40:14
URL: http://wekissandmakeup.blogg.se/
Postat av: Jossann

Jag har föröska hinna med att blogg nu ;) vem vet jag kanske kan bli rik på det tillochmed :O:O

Jo asså visst det är faxtis ganska kul men det tar ett tag innan jag kommer att fatta allt xD haha vi får se hur länge jag orkar med detta.

KRAM!

2010-08-29 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0