Sämst.

Min jävla blogg vill inte lägga upp bilder. Jag fattar inte vad som är felet men det står bara att sidan kan ej visas! Så det blir inga bilder! JÄVLA BLOGG JÄVEL! Men jag försöker då och då så får vi se om det poppar upp en bild eller inte.



Igår hade vi iallfall jätte kul å spelade ett spel på wii så nu har man träningsvärk. Vewe sov kvar och så bestämmde vi att vi ska ut idag oxå ;D KALAS HERE WE COME! Kommer bli kul å vi kommer dansa skiten ur oss!
Nu ska jag iallfall lägga mig ner och kolla på clash of the titans, började kolla på den igår men jag somnade.

Remeber me var faxtis jätte bra men jag trodde ju att det var en romantisk film (vilket det även var) men när filmen sludade så dåligt så jag skulle kolla vad det stod på baksidan å då visade det síg att det var ett DRAMA! Inte konstigt att den sluta dåligt å att jag låg å böla.

                                                                             /Jossann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0