Seeeeeeeeg

BLÄ! Jag är fortfarande sjuk!
 Jag orkar inte!
Varför skulle jag gå å bli sjuk nu?
Jag har inte kunnat sova alls inatt för jag inte kunnat andas med näsan å när jag försökte andas med munnen så gjorde det förjävla ont i halsen! 
ORKA!
Jag vill verkligen inte varra sjuk. Som tur är så blire ingen skola för mig imorron så då kan jag vila.
Imorrn smäller det, då blire en ny tattoo! Jag är inte ett dugg nervös faxtis ^^ vilket jag tycker är jätte skönt. För när jag hade bokat tid till att pierca mig så typ drömde jag mardrömmar i 4 nätter i rad! Shit vad nervös jag var! 
Eftersom jag har tattuerat insidan av min arm så vet jag att det inte gör så himla ont så det är nog därför som jag inte är nervös. 
Om min blogg vill så blire en bild imorron ^^
Nu hade jag tänkt att gå ner till min kära mamma och kolla vad hon gör!
 
/Jossann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0