TATTOO!

Då har man Tattuerat sig igen! :) JAG ÄLSKART!
Så nu vart det fem st rosor på överärmen i black & grey. Jag är inte klar än har en sittning kvar. Ska lägga till blad och göra lite mer skuggor :) Rosorna står för var och en i min familj, pappa är den största högstupp sen kommer mamma, jag, Jo-Anna och sen äre Jindra längst ner :)
Kommer bli så himla bra när den är klart! Så om två veckor så ligger man under nålen igen, tiihii. Och det roliga med alltihopa är att jag inte ens tycker att det gör så värst ont!
Min tattoo tog fem timmar att göra å jag låg där så fint å samtal med Samuel som gjort den ^^ Jag rekomenderar STARKT 4-evertattoo. Har gort båda mina där å blivit jätte nöjd.
Idag har jag faxtis inte gjort mer än att tattuerat mig. Åkte in kl 12 å va där halv 1. Kom hem gjorde jag kl 7. Stackars Samuel var alldels slut ^^ jag hade kunnat göra klart den men eftersom jag är så himla snäll så lät jag Samuel körat i två sittningar ist.
 Känns ju bättre det än att han hade fortsätt i 3 timmar till å varit trött, vem vet resultatet hade kanske inte blivit lika bra då :O Å det vill man ju inte. Vill ju att den ska va så perfekt som möjligt!

Förövrigt: JAG ÄR FORTFARANDE DUNDER SJUUUUUUUK! Så jäkla jobbit! Nu orkar jag faxtis inte mer. Nu har jag tröttnat på att vara häning å snorig. Plus att idag så har jag fått värsta hostan! Det känndes ju jätte bra att vakna av ett host anfall! Speciellt eftersom man skulle tattuera sig senare å va super hostig. Men det gick faxtis bra, eftersom jag låg å tänkt på hur fin jag skulle bli sen när tattoon var klar å så va Samuel super trevlig. Så jag glömde bort hostan ibland.
Imorron om jag inte är sämmre så tänker jag gå till skolan. Kan ju inte ligga hemma hela tiden! Det är ju så tråkigt å så finns det INGET bra på TV!
Nee nu ska jag sova. Så njut av bilden nedan å så skriver jag imorron :)



/Jossann


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud va fin tattooo!!!!!!!!!!

2010-09-03 @ 14:59:28
URL: http://amandaglarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0