Trött.

Ska snart sova men jag tänkte att jag slänger in ett inlägg först ;)


Jag har precis köpt ett par super läckar skor (bild kommer sen)! Jag fattar inte för tre år sen (innan jag träffade Jim) så brydde jag mig inte alls om kläder och skor.. Visst jag hade fina kläder men det var lixsom ingen big deal. Men nu xD haha Jag älskar att shoppa! Min lillasyster Jo-Anna (15) och min kära mamma tycker att jag handlar för mkt och att jag är en shoppoholick (stavning). Hmm det känns ju ej så bra, haha. Men ska jag va helt ärlig så kan jag skippa en midda och gå hungrig en dag så att jag kan köpa ett par skor istället, det bådar inte gott kan jag säja.


Imorron ska jag ringa runt till olika florister och leta lärlingsplats. Sedan på kvällen ska jag åka och jobba. Fredan blire kansk jobb igen på dagen, vi får se om mammsen pallar ;) Sedan på kvällen så ska vi ha en kräftskiva... Eller nja det blir inte många, min mormor, farmor, faster och kanske moster. Så det kommer inte bli röj :( Har jag tur så kanske min flickvänn kommer! (A) VERONICA! Förhoppningsvis så kommer min fästman att va med <3 Vi får se hur det blir.


Ne nu måste jag sova, ska försöka hinna med att blogga imorron oxå.


Heej Heej              /Jossann


Kommentarer
Postat av: Vewe

Jag kommer nog antagligen! <3

2010-08-26 @ 06:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0