10:49

Just nu sitter jag i skolan och skriver en uppsats. Det går inte så  bra.... =/ jag har kört fast..
Jag är jätte trött och vill bara hem och sova. Inatt fick jag 4  timmars sömn.. Det duger inte inför en skol dag!
Jag har jätte svårt för att somna ensam.. Sov borta hela helgen (därför jag inte kunnat blogg så mkt) då hade jag inga problem at somna eftersom jag inte var ensam. Jag tror att jag omedvetet känner mig tryggare när jag inte sover ensam å då kan jag sova mycket bättre.
På onsdag är det nationella igen. Fast nu är det del B. Jag hoppas verkligen att jag klara skiten så att ajg slipper matte. Det skulle vara awesome.
Nää nu måste jag skriva lite på uppsatsen.

Heej Heej.

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0