12:52

Igår kom jag hem efter 40 timmars kryssning! Jag var så trött så jag orkade verkligen inte blogga! Jag kom hem å gick å la mig.
Kryssningen var toppen!  Det vart mkt festande ^^ Kan ju säja att man fick inte så mkt sömn xD När man väl ville å skulle sova så hörde man folket utanför som fortsatte att festa xD Det var lite drygt ;) Men vad ska man göra  åt det? Det var ju trotsallt en party kryssning ;)
På lördagen var jag verkligen helt SLUT!! Men det var inte så konstigt för när jag kom hem så kände jag mig sjuk å då tog jag tempen å det visade sig att jag hade feber.. Sen så hade jag så jävla ont i halsen så då bad jag mamma kolla på min halsmandlar å dom var alldles vit prickiga... FUCK! Jag har fått halsflus.. Måste till doktorn imorgon å få pencelin så att jag kan gå till skolan.. Men jag måste nog vara hemma nåndag.. Men huvudsaken är att jag mår bättre till på torsdag för då ska jag göra nationella i matte A. Jag vill verkligen klara det så att jag slipper matten.. Å då måste jag till skolan!!
Han inte kunnat sova så mkt inatt heller för att det gör ont i öronen.. Blää det suger att va sjuk.. Jag orkar verkligen inte med det å jag MÅSTE gå till skolan! Jag kan inte vara sjuk mer!
Dethär är första gången jag har halsflus det va därför jag inte fattade varför jag kände mig så häning å hade ont innan mamma hjälpte mig.. Mamma har haft halsflus massor av ggr! Hon hade det tre ggr i rad en gång.. Stackars henne :( Hon hade fått medecin å grejer å käkat klart kuren sen bara någon dag efter får hon det igen..
Jag kan bara tänka mig hur ont hon måste haft!
Jag är så jäkla hungrig och törstig! MEn jag kan ju inte äta eller dricka! Fyfan säjer jag bara. Det gör så jävla ont! :'(
Nu ska jag lägga mig ner och vila..

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0