13:00

Sitter hemma i mig säng och funderar lite ... Jag undrar vad jag ska göra idag.. Det är kallt ute och jag hatar snö så jag tänker inte gå ut.. Ska nog bädda ner mig i sängen och kolla på en film.. Det är mysigt.

Denhär helgen har varit super ^^ Jag har varit med Stefan å Alexander! Det har varit jätte kul och jag har skrattat som en tok xD Igår så åkte jag och Stefan till kalas men vi tröttna så vi åkte hem till mig istället och kollade på film å drack cola/julmust och käkade ostbågar. Jag somnade självklart under filmens gång men sen väckte Stefan mig för han va inte trött.. Han ville ut och göra snöänglar kl 12 på natten -_- Då vart jag lite tjurig eftersom jag var så trött men jag piggnade till och sen hade vi super kul å vi skrattade så mkt att mamma kom in sa att vi skulle vara lite tystare xD HAHAHA idag har jag faxtis lite träningsvärk i magen xD Bättre vän än Stefan får man leta efter :P♥

Imorgon är det julavslutning för min del, ska bli skönt att vara hemma och sova och bara  vila upp sig till nästa termin så kommer bli jävligt stressig tror jag! Kommer säkert inte bli en endaste lugn stund! :O!
Men det ska nog gå bra. Kommer känna mig peppad på studenten och den kommer säkert hålla mig drivade osv.

Jag vill bara säja att jag hatar julen, jag hatar allt som har med snö och tomten att göra. Det är det absolut värsta jag vet! Det är kallt, blött, vitt, halt, isigt, mörkt.. Jag kan fortsätta i dagar att säja allt som är fel. Det är bara stressigt och alla vill slå alla i den perfekta julklappen.. -_- Det är dyrt oxå.... Och ingen bli nöjd.. Jag hatara att se detdär falsk leendet när man fått ngt som man verklige nitne tycker om men måste låssas för att inte såra personen man fick det av.... Usch... Det enda jag ser framemot är att klä julgranen och spela bingo dagen före.. Det är det enda.. Det blir heller inte bättre av att Jindra och Jo-Anna får en thailand resa i julklapp av mamma och pappa.. Dessutom så kommer dom att få mer än så.. Dom har fått en biljett på ca 9000 kr och om jag inte får typ en tv eller nåt så är det fett orättvist.. Aja vi får se hur det blir med det...

Nu tänker jag koll på film..

Heej Heej
/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0