15:27

Sitter i soffan hemma hos mormor. Ikväll åker jag hem, ska bli skönt.. Men jag vet inte om jag ska åka hem till Stefan idag eller imorgon ^^ Åker ju på kryssningen imorgon :) Kommer bli jätte kul!! :D:D
Alexander min kusin ska skjussa oss (TACK) å då vet jag inte om jag ska åka ikväll å sova där för att sedan kunna sova längre imorgon så att jag kan vara upp längre på båten ;) Fan vad jag ska dansa och ha kul!
Jag ska kolla med mamma om hon vill skjussa mig ikväll ^^ Anars tar jag nog bussen imorgon.
Va i skolan idag.. Fan vad jag är trött nu!  Hur tusan ska jag kunna vara vaken imorgon?? Just nu vill jag bara gå och lägga mig! Men det går inte =/ Mamma kommer å hämtar mig vid sex tiden och då blire till att packa inför imorgon sen pröva lite kläder å smycken :)
Nu ska jag kolla på Top model 12.
Ska kanske lägga mig ner å blunda för ett litet tag ;)

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0