16:34

Hej nu har jag inte skrivit på länge :P Förlåt för det men jag har haft annat att göra..
Julen hr vrit bra, har den varit det för er läsare?
Jag fick lite julklappar.. Fick smycken kläder prydnare osv. Vart inte så mkt eftersom alla i familjen utom jag åkt till Thailand.. Idag faktiskt. Självklart bröt jag ihop när alla åkte.. Stod å kollade på dem när bilden åkte iväg å ropade efter mamma.. XD Dom kommer vara bort i tre veckor... Saknar dom alla redan jääääääääääätte mycket!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Jag vill ha hem dom nu!

Btw, jag har färgat håret rött.. JÄTTE RÖTT! Jag vet inte varför men jag kände för en förändrig xD haha så då fick det bli illrött hår :P Det ser faktiskt bra ut :D Bilr bilder nångång när internet blivit snabbare.. Det är jätte segt nu och jag orkar verklige inte sitta och vänta i 20 min bara för att ladda upp en bild xD HAHA.

Skriver kanske lite imorgon ^^ Vi får se..

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0