16:48

Ledsen för dålig bloggning men jag har haft annat att göra :P
Har pluggat massa svenska och matte denhär veckan.. Gjorde andra delen av nationella i matte A. Jag vet verkligen inte om det gick bra eller inte... Det kändes bra i början men den gick det bara utför.. =/ Fysatan vad jag tycker att matte är svårt! :O

I Måndags natt beställde jag nya piercingar igen :P Både till tungan och tutten :D Idag kom dom! Sjuk snabbt dom levererar! Hemsidan är www.piercing.nu kika gärna in där! Dom har jätte mycket smycken och det är SJUKT billigt!
Imorgon Blir det skola igen :P Ska nog plugga lite historia då å kanske lite svenska om jag hinner klart med den idag :D
Sen få jag även fin besök ^^

IMORGON HÅLLER VI TUMMARNA FÖR STEFAN OCH HOPPAS PÅ ATT HAN SKA KLARA TEORIPROVET :P för då har han körkort :D

Igår lämnade jag in min iphone på lagning.. Det hade visst gått sönder i lilla hörluren så jag hörde inget när jag pratade i telefon.. Folk hörde mig men jag hörde inget.. Eller jo om jag satt på högtalare men jag kna ju inte sitta med högtalaren på om jag måste snacka med ngt när jag sitter i bussen xD Haha
Men nu är den iaf in lämnad och jag får nog tillbaka den om två veckor.. HUR TUSAN SKA JAG KLARA MIG? :o

Nää nu ska jag kolla lite bilder å lyssna på musik ^^

Heej Heej

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0