20:25

Sitter i min säng och har jätte tråkigt.. Jag hade tänkt att gå till skolan idag iallafall men jag fick inte för doktorn eftersom jag smittar just nu.. Men jag fick iallafall medicin och jag hoppas verkligen att det kommer att hjälpa!
Doktorn sa att hela min kropp var full med bakterier för sänkan låg på 70 och det är visst jätte högt.. Om det är någon som kan förklara detdär lite bättre för mig så snälla skriv en kommentar ^^
Sen sa han att min hals var full med streptokpper skit.. (STAVNING)
Jag kan inte drick eller äta å jag har feber å är jätte trött! Men men.

Snart är skolan slut.. Det känns skönt att få lov så att jag kan vara hemma och inte oroa mig för nånting! Denhär sista tiden har jag kännt en sådan press att jag bara velat hoppa av skolan! Men det är bättre nu. Får tänka så att snart är det bara en termin kvar å sen STUDENTEN! Ska bli skönt att slippa skolan men det kommer även att bli jobbigt att vara ifrån klassen♥ Min klass är speciel och det kommer vara tråkigt att skiljas från dom =/

Imorgon ska jag till doktorn igen å göra detdär med kamera i urinblåsan/röret grejen. Ser inte fram emot det eftersom jag inte kommer vara sövd. Kommer bara få lite bedövningssalva på urinrörets öppning.. AJ säjer jag bara.
Jag hoppas att dom hittar något så att dom kan fixa mig.. För om dom inte hittar något så kan dom inte hjälpa mig å då kommer jag har domhär smärtorna hela mitt liv! För er som inte vet så känns det som om jag har urinvägsinfektion hela tiden. Det gör alltid ont, vad jag än gör och prövar så blir det aldrig bättre. Jag har gjort massa undersökningar å grejer men dom har inte kunnat hitta något så nu är dethär det sista dom kan erbjuda mig. Jag får även urinvägsinfektion minst en gång i månaden. Dom kommer oregelbundet så man kan inte koppla det till mat, alkohol, piller, sexuellt umgänge osv. Det kommer och går precis som det vill. Jag har haft massor av läkare som förskt hjälpt mig men ingen vet vad det kan vara... Därför hoppas jag att dom hittar något... Så att jag kan bli frisk och slipper alla läkar besök.

Idag kom mina nya tungpiercingar! :) Jag vart jätte glad när jag gick å hämtade posten och såg att dom hade kommit ^^ Det är åtta stycken jätte fina piercingar! Den jag hade förut, den som var svart och hade rosa stjärnor svallde jag på fyllan så då fick jag stoppa i den vanliga xD Men nu fick jag domhär å kan använda dom ist! Känns super! Och det bästa av allt var att dom har åtta stycken piercingarna kommer från en bra piercingsmyckes sida och är i kirurgisktstål å allt kostade mig bara 78,00 kroner och då var frakten inräknad! SUPER SÄJER JAG BARA! :D Jag kommer verkligen att köpa fler smycken från dom! Dom har verkligen allt, naveln, tungan, ögonbrynet  you name it! Men det bästa är verkligen priserna! Det är jätte billt och dom har massor av erbjudanden!Här är en liten billd :) Just nu använder jag den som är rosa och lila :) Om det är någon som vill kolla in på deras hemsida så kan ni skicka en kommentar så kan jag länka till sidan :) Det är Jätte billigt och snabb leverans!
Nu ska jag själv kolla runt lite på fler smycken.. Fast bara till bröstvårtan denhär gången ^^


/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0