20:42

Idag gjorde jag del A i mattenationella..
Jag tror att det gick ok. Min lärare sa iaf att det såg bra ut.
Jag är nästan helt frisk nu. Jag har inte lika ont i halsen å jag smittar inte. Men jag är fett häning, snorig och så hostar jag.
Imorgon ska jag till 4-evertattoo och fylla i min tattoo på armen och kanske mina stjärnor. Sen blire en fika med Bea på stan.
Imorgon så vill jag hitta på ngt (kvällen, jag orkar inte sitta hemma) men jag vet inte vad jag ska göra.
Imorgon ska jag även till skolan. Men jag tänker bara stanna till lunch. Imorgon ska jag även försöka hinna förbi darkwell och köpa mig en kortare stav. Jag svalde min 14 mm och just nu har jag bara 9 st som är 16mm. Jag tycker att dom är för långa xD Dom är typ ivägen när man äter, pratar å grejer. Sen när den är såhär lång så leker man lättare med den omedvetet.

Det var typ allt jag hade att skriva.

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0