21:53

Jag börjar må lite bättre nu i halsen. Det gör fortfarande ont och jag smittar men jag är inte lika svullen i halsen så nu kan jag iaf andas normalt!
Jag var ju hos doktorn idag och jag blir så jävla arg!

- Nej men eftersom du mår bra nu så behöver vi inte göra någon undersökning på dig för vi kommer ändå inte att hitta nånting.

Detdär är ju verkligen det man vill höra från doktorn, eller hur? Jag fattar verkligen inte! Bara för att jag inte har urinvägsinfektion just nu så betyder de ju inte att jag inte har ont! Jag har ju alltid ont!

- Blir det värre så får du väll åka till akuten.

Mmmm visst lixsom... -_- dom gör ju ändå ingenting! Tar ett blodprov å säjer nä men det är inget fel på dig hejdå.
Jag frågade doktorn om det fanns något jag kunde göra mot min smärta, men hon sa nej du får ta och leva med det heltenkelt..
Och dom undrar varför man inte har något förtroende för dom... -__- IDIOTER! Jag blir så jävla ARG! Men vad kan jag göra åt saken? Jag är ju bara en liten tjej på 18 år som inte vet eller kan ett skit. Äckel doktor..

Imorgon blir jag hemma igen för jag ahr fortfarande lite feber och så smittar jag. På Torsdag hoppas jag att min feber gått ner så att jag kan åka till skolan och göra nationella i matte A. Jag hoppas verkligen att jag klara det så att jag ÄNTLIGEN kan bli klar med matte. Fatta vad skönt lixsom! Klarar jag provet så kommer jag aldrig mer ha en matte lektion! Visserligen har jag bara en termin kvar men ändå!!

Nää nu ska jag ta och lägga mig ner å kolal på film å tycka synd om mig själv.
Godnatt.

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0