15:56

Nu sitter jag hemma hos mormor igen♥
I fredags så trodde jag att jag skulle ha skit tråkigt eftersom jag va bakis.. -_-' Jag skulle till skolan men det gick inte för när jag vakna så var jag fortfarande full xD OMG SHIIIIIT! xD På Torsdagen så hade jag kul.. Iaf av det jag minns xD ILLA! Som sagt så trodde jag att Fredagsen skulle bli helt ensam å tråkig! Men så vart det inte :D:D Jag drog ut på krogen med Vewe och Bea♥ Jag drack inget för jag orkade verkligen inte med alkohol xD Så vi dansade och hade trevligt :) Men vi tröttnade runt 12 tiden för lilla dansgolvet va inte öppet å det stora suger xD Då gick vi å käka KEBAB! ♥ Sen kom mamma å hämtade mig å Vewe i Knivsta å så sov vi hemma hos mormor.. Den va mysigt å vi sov fram till 12 på morgonen xD Tiihii♥
På Lördagen så kom mamma runt ett tiden å så åkte vi till Gränby Centrum ;) Vi shoppade lite och kollade runt massa ^^ Jag köpte ett linne/tunika och ett skärp som jag tänkte ha på parybåten på Torsdag ;) DET KOMMER BLI SÅ JÄKLA KUL!! LÄNGTAR!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Jag sov hemma igår så nu har jag precis kommit hem till mormor igen.. Självklart hade Trisse damp (katten) Så han ville ju ut på en gång! Nu hade han ju varit inne mer än 24 timmar å då får han damp. Han mååste ut å leka av sig.
Imorgon är det skola. Kommer bli skönt för nu har våra produkter kommit å vi måste kolla igenom dom å sedan skicka iväg dom 6 st som blev beställda från marknaden. Sen måste vi snacka priser eftersom vi har varit tvugna att betala tullavgift oxå. Men det löser sig. På Onsdag så ska jag hem igen. Då ska jag packa inför kryssningen.
Snart ska jag duscha å göra mig iordning. Sen ska jag bara lägga mig i soffan å kolla på TV å sen ska jag sova ^^ Om jag har tur så kommer Vewe komma å sova hos mig igen någon dag ^^ <3 Det är skönt att slippa vara ensam ^^.
Nu ska jag kolla på fuskbyggarna på TV3. Jag tycker att det verkar skit bbra! Jag tycker verkligen synd om familjen! Det är så jäkla tråkigt att se hur folk håller på å vaför dom beter sig förjävligt! Aja..

Heej Heej
/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0