17:22

Nu förtiden orkar ajjh inte skriva rubriker så jag skriver bara hur mkt klockan är när jag börjar skriva xD haha :)
Imorgon flyttar jag hem till mormor en vecka för att va kattvakt :) Skönt att komma hemmefrån :) Fast det kommer bli fett ensamt, om det är någon som vill göra mig sällsakp så är det bara att höra av dig ;)
Jag vet inte hur det kommer att bli med bloggandet hos mormor.. Vet inte om jag tar med mig min data å mobilainternet.. Ska kolla med mamma om jag får xD
Snart är det middag och det bjuds på äcklig kycklig så jag kommer INTE att äta ;D
Idag har jag haft mina grönaq linser i.. Kliar fett mkt i ögonen ju!! Hur tusan ska man palla att ha på sig sånthär! :O Å när linsen ligger fel blir det ju alldels suddigt XD Fett jobbigt ;O
Får se om jag någonsin kommer att använda dom igen, haha. Det vart nämligen inte så stor skillnad på mina ögon.. Jag har redan ganska gröna ögon å jag kn ju inte säja att dom vart grönare men ist för att det ska skifta i andra färgen så blev det en jämn grön helatiden... Ska pröva Jo-Annas blåa linser nåndag.. Ska se hur det känns att vara blåögd ;) Haha ;)
Snart så vi åka till mormor för att fika så jag ska ta och packa en väska som jag kan ta med mig dit med kläder å skit. Jag åker nog hem nåndag  helgen för annars blir det för ensamt ^^ Stefan skulle kanske komma nåndag å då ska vi kolla på film å vara flummiga xD
Det är lite kul för Stefan är typ som min bög kompis ;) Det enda som inte stämmer är att han inte är bög xD men ni fatta poängen! ;D
Just nu så har jag inga planer för helgen men om det är någon som vill hitta på ngt så är det bara att skriva/messa/ringa mig..

see ya!

/Jossann

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dög inte min header & det?? :((

2010-11-24 @ 14:33:10
URL: http://amandaglarke.blogg.se/
Postat av: Jossann

Heej gummsan<3 jo det dög visst men jag ville leka smart å göra en egen^^ Tiihii <3 din va jätte gullig och nåndag ska jag nog använda den igen<3

2010-11-24 @ 23:54:26
Postat av: Jossann

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-11-24 @ 23:55:39
Postat av: Amanda

Det gör inget ;) Hihi. Jo-Anna hjälpte mig & jag ville typ också vara smart & göra en egen ;);)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-11-27 @ 14:54:16
URL: http://amandaglarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0