17:55

Idag har jag varit i skolan och gjort typ inget ^^ Haha xD hade bara tre lektioner idag.. SKÖNT!
I torsdags och fredags så va jag på jobbet <3 så jäkla kul! Jag älskar blommor och jag vet och känner att jag verkligen valt rätt linje! Haha bra är väl det eftersom jag går sista året xD haha
På fredag kom Anton hem till mig :)  jag har saknat honom för han ha varit i katrineholm på kurs ^^ haha jag behöver min dagliga dos av honom xD<3 så han sov hos mig hela helgen å vi kollade på alla tre filmer om sagan om ringen. :) Skrev ju förra veckan att jag skulle ut på fredagen men det blev inte så. Jag var fett trött så jag satanned hemma å då kom anton hem till mig ist :) Kan ske blir krogen denhär helgen xd haha  får se om jag palolar det xD
På fredag ska jag kanske står på Gränby marknaden om vi hinner få våran produkt.. HOPPAS!!!

Nää nu ska jag kolla runt på fb och bdb..
Heej Heej
/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0