18:10

Suck.. Jag vill tatuera mig igen.. -_-
Måste bara veta vad jag vill ha xD Å juste jag måste ha pengar xD haha.

Idag trodde jag att jag skulle få varorna till UF-företaget men ist får jag ett brav från tullen där dom vill att jag skriver ett mail till dom med vad som finns i paketet å dess värde! Vafan lixsom!! Blir helt galen! Sen att det eventuellt skulle tillkomma tullkostader mm.. Asså shit.. Blir ju dyrare än vad vi hade räknat med! Men jag får snacka med dom andra om det.. Som tur var så sålde vi ju några på marknaden.. För dom pengarna får jag betala tullkostnaderna...

Idag lockade jag håret.. Det var ok.. Jag önskar bara att jag kunde få mitt långa hår igen.. <3 Haha jag skulle aldrig ha klippt mig ;) Men nu är det bara att spara på å hoppas på att det kommer snabbare än man förväntar sig ;)

Igår beställde pappa biljetter till Thailand.. Tyvärr följer inte jag med.. Måste vara hemma och sköta skolan.. Jag kan inte lämna allt just nu. Det är så himla mycket! Snart är det lov å jag har massa mer kusrer som jag inte ens börjat med än! VAFAN jag vill bara bli klar med allt! Dom senaste månaderna har varit jobbiga för mig. Först dethär med Jim och allt. Sen vart det massa i skolan å jobbet.. Sen finns det folk som lägger så mycket ansvar på mig och ibland klarar jag inte av det och jag vill verkligen inte göra någon besviken!! Jag har gått ner massa i vikt.. Det är både bra och dåligt.. I sommras vägde jag 63.. Lite för mkt tycker jag xD Men nu väger jag 56 å det tycker jag är för lite.. Allt runt omkring mig har gjort så att jag tappat aptiten och darför rasar jag i vikt.. I fredags när jag vägde mig på morgonen så vägde jag 57.. Nu när jag vägen mig alldeles nyss så vägde jag 56.. Inte bra inte bra.. Men allt löser sig alltid.
Jag mår iallafall bättre nu <3 Så himla mkt bättre! Pillrena hjälper nu..
När jag tänkte på Jim idag kände jag ingenting!!! :D:D:D:D:D:D Känns as bra! Haha <3 I LOVE IT!! Haha jag är inte bitter längre!! ;) KÄNNS SÅ JÄVLA AWESOME! Haha <3♥


Bild som jag tog ifarten idag ;)

/Jossann

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygg som alltid! ;) ♥

2010-11-23 @ 17:08:32
URL: http://amandaglarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0