18:16

Nu sitter jag hemma hos mormor. Ska nu vara här en vecka sedan den 2 dec (torsdag nästa vecka) så åker jag på partykryssning! Kommer att bli så jäkla kul1 :) Ser verkligen framemot det! :D
Sitter å kollar på tv just nu så jag tänkte att jag skulla passa på att skriva ett snabbt inlägg under reklamen :)
Ska snart ta ngt att äta.. Tror att jag börjar bli lite hungrig ^^ Sen imorgon så ska jag till skoaln en snabbis. Min lärare ville snacka med mig. Jag hoppas att det inte är några dåliga nyheter som typ att jag inte får jobba kvar på min lärlings plats.. :( Förhoppningsvis är det inte det som han vill säja mig. Sen nåndag så kommer stefan hit xD haha vi kommer ha fett kuuuuul! Vi ska dricka lite alkohol å kolla film :) Sen får vi se vad som händer i helgen. Just nu så harj ag inget bestämmt.. Så nu är reklamen slut :)

HEeej Heeej

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0