22:48

Jag har haft en underbar helg ^^,
Känns jätte bra just nu!
En person sa till mig att det kanske inte skulle va någon dum idée att jag börjar bry mig mer om mig själv nu. Sluta tillfredsställa andra innan jag hunnit tillfredsställa mig.. Ska börja med det :D
Nu under helgen kände jag en sak som jag trodde att jag hade förlorat.. helt utan förvarning kom känslan och först blev jag lite skraj men sen när jag insåg vad det var så kunde jag inte göra annat än att le å bli generad ^^, Känslan var LYCKA.

I fredags gick det som det gick på marknaden. Men ahh det dög väll. Imorgon får vi våra varor hoppas jag :) Ska bli väldigt kul att se dom ;)
Sov sedan hos en vän på kvällen :) Det var kul.
Igår åkte jag till våran huvudstad å träffde en kille som heter Mattias. :) Vi hade det jätte trevligt! Vi käkade god mat och sedan drog vi på party ;) Där bjöds det på twiser å massa dans ;) HAHA<3 Sov hemma hos honom i hanns underbara säng!!! SHIT! första morgonen på typ 4 år som det inte känndes som om min rygg var av xD jag åkte hem vid åtta. Hade gärna stannat med då hade mamma å pappa blivit arga ^^ Men jag får ta och göra om det nåndag :D
Ska nog gå och strypa min hamster för han håller mig vaken. Han försöker äta upp buren och det knäpper å låter allmänt irreterande! Jävla hamster xD men jag får skylla mig själv eftersom jag inte lekt ngt med honom.. Han är lite rastlös nu XD

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0