23:47

Dethär är ett inlägg då jag klagar på mitt liv och verkligen spottar ut det jag känner. Om du bara tänker klaga så kan du dra åt helvete! Då behöver du inte ens bry dig.
Jag vet att jag kanske framstår som lite arg, men jag är bara sårad, djupt sårad.


Att du orkar.. Att du ORKAR!!
Den smärtan jag känner har du aldrig kännt! Du skulle aldrig klara av den! Du vet inte vad jag går igenom, eller det är klart att du inte vet! DU BRYR DIG JU FAN INTE!  Jag skulle inte ens vilja att min värsta fiende kände det jag känner!
Hur har du äns mage till att säja till mig att du gått vidare? Å sedan lägga upp bilder där du festar loss med en annan brud! Hur lågt vill du att jag ska sjunka??!! Hur dåligt vill du att jag ska må? Får du en kick av att se mig lida? Tycker du inte att det räcker snart med smärta för mig? Du kan väll visa mig lite respekt! Du vet hur jag känner och mår! Men ändå så gör du såhär mot mig!!??!!  VARFÖR ÄR MIN ENDA JÄVLA FRÅGA!
Varför får jag inga svar? Det enda du gör är att lägga dina sockersöta armar runt sanningen å gör så att jag mår sämre. Du vet vad jag vill du vet vad jag gått igenom och nu går igenom som är så mkt värre än vad jag någonsin varit med om. Du av nån borde ge mig svar. Du av nån vet att jag har kontaker som jag får ÄCKLIG JÄVLA information av! Det skulle kännas så jävla mkt lättare och bättre om du bara kunde säja det till mig så att jag slapp höra den på andra vägar! Så att jag slapp komma till dig upprörd och låta som ett jävla emo!
Jag vet att allt detta är "old news" men det är det inte i mitt hjärta och jag skiter HELT fullständigt ifall ni tycker jag är ett emo som sitter och klagar på mitt liv! Men jag måste ju får det ur mig! Jag måste ju försöka göra allt jag kan komma på för att dämpa smärtan! Jag har försökt allt! Alla piller man kan tänka sig! Men inget funkar smärtan är så djup och stark! Och det smärtar mig att säja men om jag inte visste att jag hade folk som älskade mig PÅ RIKTIGT! Så hade jag nog inte suttit här nu. Tanken har slagit mig massor av gånger.. Men jag känner att du inte är värd det din jävel! Lämna mitt liv, bara försvinn! Hör aldrig mer av dig!
Jag tänker radera ditt numer.. Eller iaf låta någon annan göra det för jag är inte tillräckligt stark för det.
Jag ska sluta bry mig om dig. Jag ska säja upp kontakten helt.. Jag vill inte ha ngt med dig att göra! Du förtjänar inte mig! Du ska veta att jag gav upp allt för att va med dig! Se nu på mig.. JAG HAR INGET! Jag har min familj och ett fåtal vänner.. Dom som är äkta och älskar mig vad som än händer! Dom som verkligen förtjänar mig är dom som finns kvar och gör så att jag finns kvar. Jag hoppas att du får ett bra liv.. Eller nej det hoppas jag inte. Jag vill att du nångång ska lida så mkt som jag gör nu!
Kom aldrig tillbaka till mig! Se aldrig mer på mig! Fyfan låt mig vara! Jag förtjänar så mkt bättre än dig! När jag väl ryckt upp mig så kommer jag att va en annan Josefiné! Inte någon som anpassar sig efter partnern eller försöker vara perfekt för att få dig att älska mig. Jag tänker va den Josefiné jag alltid haft gömd innom mig! Den Josefiné är äkta.. Henne skulle du aldrig klara av. Det är du för svag för.
Kom aldrig tillbaka till mig, kom aldrig kryppandes när du väll förstått att jag är den rätte och den enda tjejen i välden som någonsin behandlat dig bra. Kom inte krypandes när jag står där rik, vacker, beröm och allt man kan drömma om! Jag tänker inte ens ge dig en blick. Jag gav dig allt din jävel men fick inget tillbaka! Du tog allt! Allt du sa till mig, var det lögner? Varför lät du det hålla på så länge? För att du inte kunde hitta nån annan? Så jag var ditt stödben som du kunde komma till när det passade!  Jag är så jäkla mkt bättre än dig på alla sätt och vis. Du önskar att du kunde va lika bra som jag MEN DET KOMMER DU ALDRIG KUNNA BLI!
FUCK OFF!
Lämna mitt liv.

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0