Igår.

Igår va en dålig dag för mig därav ett depremerande inlägg =/ Man får ta det med en nya salt.
Alla har vi dåliga och bra dagar. Jag hade en dålig dag. Visst jag hade inte behövt skriva så som jag gjorde men det är så jag känner. Gillar du det inte behöver du inte läsa min blogg..
Anntingen gillar du mig eller inte. De är ditt val.
Idag mår jag skit.. men men. wft vem bryr sig lixsom.
Imorgon hoppas jag på att dagen blir bättre, hoppas på lite mer glädje.
Bengt min hamster höll mig vaken typ halva natten.. Jäkla nattdjur.. Så idag ska jag tog mysa och leka med honom så att sover inatt" Måste vända på hans sov rutiner ;) Får se hur det går.. fjärten är ju så tjock å lat xD  11 veckor är han så han e bara en liten bebis som sover äter och skiter xD haha <3
Slänger kanske in en bild på honom senare.

Heej heej

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0