Linda.

Nu siter jag här hemms hos Linda<3
Kom hit halv 7 igår.. Vart lite bus med bosse innan vi vart tvingade till att lugna ner oss :) Han skulle sova ^^
Jag har gosat som tusan med Verner (<3) SÖTA KUSIN ^^ HAn gillar mig (A) vi har myst hela morgonen ^^ Bosse är på dagis å leker av sig lite ;)
Jag och Linda ska kanske åka in Kista och kolla runt lite där :) Sen så tänkte jag överraska farmor å komma över en stund på kvällen för Linda ska äta middag med en vän ^^
Det är kul att va här ^^ Bosse och Verner är så mysiga :) Eller ja asså Verner kan inte göra så mkt xD För han är inte ens ett halvår än ;) Så han har inget val ;) Tar jag honom så gör jag det xD Han kan ändå inte springa ifrån mig ;) Haha <3 Bosse däremot han är lite svårare ;) Han både springer och skriker xD haha så honom kan jag inte tvinga xD för då slår han mig xD
Imorgon ska jag ut med Lisa, Frida och kanske Veronica :) Ska bli kul att va lite med släkten i min egna ålder  ;) Lisa och Frida är igentligen pappas kusiner men dom är lika gammla som mig så vi kallar varandra för "kusiner" ändå :) Så det blir nog en utgång imorgon sen sover jag hemma hos dom :) Sen på Torsdag åker jag hem igen.. Ska nog jobba på Fredag. Får se om jag vill/pallar xD

Nu ska jag sätta mig i soffan med Linda och Verner och MYSA!

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0