Lördag.

Heej! Nu var det ett tagsen jag bloggade.. IGEN!! Men vad ska jag göra? Jag kan ju inte sitta bänkad framför datan helatiden! Tro det eller ej men jag har faxtis ett liv ;)))
Jag kom hem i Torsdags föratt jag trodde att jag skulle ha jobbat igår men det blev inte så! -_-' Fan om jag hade vetat det så hade jag stannat kvar i Enköping hos Linda en dag till! Menmen.. Får ta igen det sen nån annan dag :))
Igårkväll va jag ut med Vewe, det var väl kul eftersom att hon va med men det va verkligen jättelite folk ute! På kalas runt 10 tiden brukar det vara fullt på det lilla dansgolvet men nu var det ju nästan tomt om man tänker på hur mkt folk det brukar vara! Sen började jag å piss oxå, vet inte vrf men jag var illamående så det var en tidig hemgång för oss ^^
Idag va jag och handlade men mamma å Jo-Anna.. Det va kul... Dessutom så köpte jag mig en guldhamster :D:D En svart vit spräcklig lånhårig liten sak! SUPER SÖT! Blir nog en bild nångång när jag lyckats fått ett bra kort ;)
I Torsdags så va jag i västerås med Linda och Verner (<3) Köpte lite saker som jag fixar på bilder senare när jag pallar xD
Nu är det bara jag mamma och pappa hemma. Skönt att slippa syrrorna.. xD Fast Jo-Anna kommer hem senare ikv. Hon skulle på bio med sin kille -_-' Det är lite lustig för när Jo-Anna å Jindra säjer att dom vill ha ngt så typ "men snälla bla bla bla bla" Mamma säjer nej men dom lyssnar inte å bara fortsätter å tjata, då kommer jag och säjer " Kolla på mig, jag vill ha Jim med det går inte! Man får inte alltid som man vill så tyst!!!" Å då sluat dom tjata.. Lite små komiskt...
Idag blir jag bara hemma nu på kvällen. Jag orkar inte åka nånstans..
Min data är fortfarnde CP.. Så jag kan inte sitta vid den. Men jag har ju pappas data men han sitter nästan alltid vid den och kollar Thailand biljetter! GAH! Jag vill oxå följa med men det går inte! Har så himla mkt i skolan så jag kan inte ta ledigt! För även om jag fick det så skulle jag ju bli tvungen till att göra läxor i Thailand å vad är det för semester då? xD kul att åka utomlands och man måste göra massa läxor! Då kan man ju lika gärna stanna hemma och göra dom! xD

Om det är massa bokstäver som fattas o orden mm så är det för att pappas data är jätte gammal och knapparna är lite tröga.. Ibland funkar dom ibland inte. Dessutom så måste man trycka jätte hårt på vissa xD HAHA
 
Nää nu ska jag göra ngt annat.

Heej Heej.
/Jossann

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nää, det låter ju som en jääättesööt hamster!

MÅSTE komma till dig ngn dag! (A)

Saknarej bästa kusin!♥

2010-11-08 @ 17:44:13
URL: http://amandaglarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0