Måndag.

Nu är det Måndag och nästan en vecka sedan jag bloggade! Jag ber om ursäkt!
Har bott hemma hos min mormor från Tisdagen. Hon var i Skåne så jag var kattvakt. Skönt att komma bort från hemmet. Jag helt själv.. Ingen som skriker på mig eller retas.. Bara jag och katten. Lugn och ro... Skönt!
Det var ju menningen att jag skulle ha med min data till mormor men den fuckad ju ur TOTALT! Men jag tror att jag fixat det n xD men nu vill den inte installera mobilabrevbandet istället xD så Jag får blogga från pappas dator!

I Fredags var jag ut. Det blev bara en kort visit. Åkte hem vid 12 tiden :) Men det var lika bra det :)
I Lördags var jag med Anton, Amanda och Pontus! :) Vi åkte och kollade på bio (Scott Pilgrim vs. The world) Den var okey.  Fick en massa skratt som jag behövde <3
Igår var jag på dop, min lilla kusin Verner döptes :) Det var mysigt att träffa släkten och mingla runt :) Så bestämmde jag och min faster Linda att idag ska jag komma över till henne och sova kvar till Onsdag! Ska bli så mysigt att va med Linda och hennes familj <3 Vill bara passa på att säja att hon har VÄRLDENS sötaste barn! Det finns verkligen ingen som har lika söta ungar som hon!

Kmr låna deras data när jag har tid och slänga in ett inlägg då och då :)

Snart ska jag till doktorn så jag ska börja göra mig iordning!

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0