Mat..

Jag är hungrig.. Jätte hungrig faxtis..
Imorgon är det jobb<3 Det ska bli kul! Jag hoppas att det kommer mycket kunder som jag kan ta eller om det finns något binderi jag kan göra ^^
Jag städade i fredags å hittade en bänk å lite golv, haha ;) Få se om dom finns kvar nu när jag kommer imorgon ;)
Det blir ingen marknad för oss =/ har inte fått våran produkt så det är det ingen idée att vi åker dit.. Eller varför skulle vi ens göra det? Vi har ju inget att sälja.. Men men.. Det kommer andra gånger då vi kan göra det. Men det är lite tråkigt eftesom vi sett framemot att sälja..

Idag fotograferade jag Jo-Anna :) Synd att det va mörkt =/ men vi fick några bra bilder faxtis :)
En av 43 bilder xD Det vart närbilder och bilder där hela hon var med på :) Sminkning och hår gjorde ju jag så klart ;) HAHa.
Vet inte vad som hände men jag vart helt plötsligt jätte sugen på att fotografera.. Jo-Anna hade inget val, hon var tvungen att bli min modell :) Men det gick bra tycker jag :) Fast hon frös sen när vi kom ini och hennes händer va alldeles röda xD haha jag tvingade henne att ligga på marken, sitta på marken och typ va i buskar vid massa is/frost/snö.. Men det hela gick snabbt och smidigt :)

Imorgon eftersom jag jobbar så kommer jag hem sent.. Kommer nog inte orka att blogga ngt på Torsdag eller Fredag.. ÄR så slut i kroppen när jag kommer hem ^^ Jag klarar verkligen inte av att stå en hel dag! Blir så jäkla slut i ryggen!

Snart är det partykryssning och det kommer att bli as kul! Haha jag ska dela hytt med stefan så jag vet att jag kommer att ha kul xD HAHAH FYRA KILO MOGNAD! xD haha om det visar sig att det suger på båten (vilket det inte kommer att göra) så kommer det ändå va skit kul eftersom Stefan får mig att garva xD haha.. Ska kanske göra ett vad med honom oxå ;) Men det tänker jag inte berätta om ;) haha men jag kommer säkert att vinna ;)
Jag snackade med honom igår och det ända jag säjer är SNIGEL!! HAHA jag garva så mkt att jag börja gråta xD haha.

Om jag orkar denhär helgen så ska jag kanse dra ut ^^ men jag har inte bestämmt ngt än ^^ får se om jag pallar :)

Heej Heej

/Jossann

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vilken fin bild på syrran du kan du =)

2010-11-24 @ 03:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0