Onsdag.

Idag har jag varit i skolan. Det var kul :)
Fick träffa Amanda idag :) Tihi.
Kom hem runt tre tiden. Det var skönt.
Jag har precis kollat klart på en film :) Jag kände att jag var tvungen att se "draktränaren" NAAAAAWWW säjer jag bara ^^ Den var ju super gullig tihi ^^ Jag tycket att den var jätte bra och jätte gullig ^^ ska kanske se den igen innan jag går och lägger mig ^^

Måste bara säja att musse vill äta upp bengt -_-' Suck.. Musse sitter på han bur och glor ner på honom. Musse skiter i mig totalt när jag säjer åt honom att gå därifrån -_-' som om musse skulle kunna ta bengt.. Kajsa som är den största fittan, inte ens hon går till busen! Hon fattar att Bengt är i en bur och inte kan komma ner till honom. Hon är väl medveten om att vad hon än gör så kommer inget att funka! Men musse -_-' jag blir ju tokig på honom!

Imorgon är det jobb. Det ska bli skönt att komma dit efter att ha varit sjuk så länge! Jag älskar blommor! :D:D:D
På fredag ska jag kanske käka lunch med Stefan igen. Han ska oxå till "teds tattoo". Jag ska ju byta piercing och han ska bara visa upp den å kolla så att den läker bra. Jag funderar på att dra ut på krogen sen på kvällen men jag vet inte om jag orkar. Kände igår att jag börjar bli sjuk igen(-_-') DET TOTAL SUGER! Men men nu får jag fan ta och bita ihop! Kan inte vara sjuk mer!
Fick en tid till doktorn idag iaf.. Den 7 december ska jag dit och dom ska gå in med en kamera in i mitt urinrör och blåsa.. Kolla runt där inne och fylla med vatten sedan ta cellprov. Jag hoppas lite att dom kanske hittar nåt så att jag slipper gårunt och ha ont hela tiden! Men självklart hoppas jag att det inte är något jobbigt..  Jag hatar att ha ont och va sjuk.. vem gör inte det lixsom! xD

Nää nu ska jag lägga mig ner och gosa lite med musse ^^ jag tror att han kanks eär lite arg på mig eftersom han inte får va i mitt rum ^^ å alla som känner mig vet ju att han alltid är i mitt rum xD haha han sover ju alltid med mig på nätterna! Ropar jag så kommer han som ett kurrande skott ^^ Sötnos ♥ bättre katt får man leta efter!

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0