Snö.

Fyfan säjer jag bara! JAG HATAR SNÖ! Det är kallt, blött och vitt... Jävligt tråkigt säjer jag bara!
Dagen har varit okey idag.. Lite stress inom mitt UF-företag men det löser sig säkert, det gör det alltid.
För att göra dagen lite bättre så målade jag naglarna -_-' Vart en enkel manikyr med lite glitter.
Snart är det fredag och då ska jag byta piercing och kanske ut å skaka rumpa med ngr vänner ^^ Snart är det även den 2 December! Då blir det partykryssning! Det kommer bli jätte kul! :D Massa vänner och massa alkohol ^^ FETT MED PARTY!
Tihi snart ska jag leka lite med Bengt (♥) Han har sovit hela dagen ocg gör det nu med ^^ Om jag ska få sova ngt inatt så måste jag leka slut på honom nu så att han blir trött. ;) 


/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0