Söndags kväll.

Nu äre det kväll..
Kl är 19:29.
Idag har jag varit ute nästan heladagen.. Hjälpt pappa att plocka på tomten, fixat inför snön, hjälpte honom att ta kort på sin bil som ska säljas.. Gick in runt tre tiden ocg började med maten, Tacos. Den vart klar fyra, då käkade vi.
Imorgon är det skola, det suger... Vill ha mer lov.
Jag är jämt så trött, både psykiskt och fysiskt.. Trött på allt och alla.
Just nu sitter jag och lyssnar på Airplanes med eminem. Den är bra.. ♥
Hann inte med att ta kort på det jag köpte i torsdags.. Får se om jag hinner det imorgon. Slutar fyra men är inte hemma förrän runt halv fem. Då då har det ju börja blivit mörkt.. Jag vill ha bra ljus när jag ska ta kort även fast jag har en blixt. Men jag gillar det naturliga ljuset mer. Allt blir så himla mkt finare och bättre.
På fredag har jag haft min piercing i tre veckor :) Då ska jag byta till en kortare stav! Äntligen! Nu när jag har börjat ätit vanlig mat igen (xD) så är den långa staven bara ivägen! Haha..

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0