Veronica♥

Sitter här hemma med Veronica♥  Haha <3 älskar henne så mkt<3 hon verkligen förgyller min dag♥
Idag behövdes det oxå :( Fick veta att jag tyvärr inte fick jobba kvar på blomsterpinglan.. :'( Skit tråkigt men sånt händer..
Så idag har jag letat runt på andra ställer ifall dom behöver en lärling. Gick till Kvarnen så ska bestämma tid när jag kan jobba där.
Idag så ska jag å vewe supa bara för att vi är så deppiga xD Vi ska dricka upp mormors sprit xD haha
Stefan kommer nog oxå snart. Dom sover nog över å jag vet att vi kommer ha jätte kul ^^
Imorgon ska jag till skolan å plugga..

Blir kanske ett fulle inlägg senare med bilder ;)

Heej Heej

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0