Ont i tungan...

Förlåt igen för att jag varit dålig på att skriva på bloggen.. Men jag har haft så mkt att göra! Tors och fredags jobbad jag sent å gick ut (som typ sög).. Lördags va jag bara hemma å typ sov -_-' Idag har jag jobbat med pappa..

Imorron så äre skola.. Går sent så ser inte fram emot det eftersom jag varit busig.. IGEN! och piercat tungan ^^ SÅÅÅ SNYGGT! ^^
Det betyder att jag inte kan äta fast föda på 2-3 veckor.. HAHA så det blir typ bara soppa å fil för min del xD fan jag som älskar mat! HAHA fast vad gör man inte  för att va fin ;D
Så just nu är min tunga öm och svullen xD haha det är lite svårt att prata när den är svullen men lite kall dryck så går det ner lite (A) Haha mamma och pappa bara skakar på huvudet när jag dregglar eller låter konstig när jag pratar xD haha
Nu har jag tre piercingar och två tatueringar.. Vad ska det bli av mig igentligen?(A)

Jag bjuder på en halv flummig bild med svullen tunga ;D Haha ;);)

/Jossann

Kommentarer
Postat av: Emmelie

vad sa mamma och pappa när du kom hem ?

2010-10-25 @ 00:25:27
URL: http://babyempa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Så jävla töntigt att sträcka ut tungan,bara för att visa att man har piercat sig.Ska du som alla andra,ha tungan hängandes utanför så fort nån ska knäppa kort.

2010-10-25 @ 12:59:50
Postat av: Kussen <33

Heej!

Snyggt!

Hade ingen aning om att du hade piercat tungan! ;)

Men nu vet jag det :D

Snygg bild oxå!

Den är cooool!

Hihi

Kram <33333

2010-10-25 @ 17:44:59
Postat av: Jossann

Kussen: Japp nu vet du det ^^ haha <3

Anonym: Nepp så kommer jag inte att bli. Jag har gjort piercingen för att ajg vill och velat det länge. Inte för att bli en fjortis som sträcker ut tungan på bilder!

Varför är du anonym? Är du feg och vågar igentligen inte stå för vad du skriver? Om du inte har ngt snäll att skriva och inte tycker om det jag skriver, varför läser du min blgg? Kän som om det är onödig tid att sitta och läsa nåns blogg om man inte gillar den.

Emmelie: HAha vad tror du xD haha pappa vart galen och mamma bara skaka på huvudet xD haha fast dom är inte arga längre.. Pappa hoppas bara att min tunga rammalar av xD

2010-10-26 @ 12:10:56
URL: http://josefineglarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0