Piller och saknad..

Nu tänkte jag göra ett snabbt inlägg.
Sitter i skolan, min data där hemma fungerar bara när den själv vill det -_-'
Somsagt var jag ju hos doktorn igår, det gick väl bra.. Fick ut en massa piller som jag ska äta i en månads tid.. Jag hoppas verkligen att jag blir bra! Jag orkar inte att ha urinvägsinfektion helatiden! Har precis ätit klart en pencilin kur på en veckas tid men är ändå inte av med urinvägsinfektionen. Det är så jäkla påfrestande! JAg blir tjurig och grinig, det gör ont och jag orkar ingenting! Minna vänner, familj, skola å jobb blir ju utsatta oxå! Jag skiter i skolan eftersom jag inte orkar! Jag orkar ingenting! Nu hade det varit skönt att ha Jim, han hjälpte mig alltid att må bra när ja gva sjuk.. Nu hade det varit skönt att mysa med någon.. Ha någon som strök sin hand genom mitt hår, kysste mig på pannan och sa att sanrt kommer jag att bli bra igen! <3 Skulle va skönt att ha någon som bryr sig....
Jag saknar JIM!

/Jossann

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär dig ta hand om dig själv istället.

2010-10-05 @ 19:48:02
Postat av: Jossann

Jag kan tahand om mig själv, visst jag skiter i skolan ibland när det känns jobbigt men jag ligger ine efter i nåt! JAg ligger före vissa andra i min skola som har varit där med än vad jag har. Om jag inte skulle tahand om mig själv så skulle jag aldrig åkt till doktorn. Då skulle jag aldrig köpt ut min medicin osv. Så tahand om mig det kan jag göra det enda är att jag saknar honom. Skulle vara skönt att umgås med honom. Han och jag var ju trots allt i 3 år. Jag kan inte bara glömma allt vi hade och haft! Det är svårt att släppa någon som tagit hand om mig och älskat mig så mkt som han gjorde.

2010-10-06 @ 14:16:43
Postat av: Anonym

Ta hand om dig själv istället för att klaga dårå om du nu kan det.

2010-10-06 @ 16:07:09
Postat av: Jossan

Haha xD Jag klagar inte. Jag säjer bara vad jag känner.

2010-10-07 @ 18:58:53
URL: http://josefineglarke.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ofta att klaga.

2010-10-08 @ 19:02:55
Postat av: Jossann

Det är sant. Men jag klarar inte. Jag säjer bara vad jag känner och tycker.

2010-10-09 @ 16:31:30
URL: http://josefineglarke.blogg.se/
Postat av: Jossann

Klagar*

2010-10-09 @ 16:31:47
URL: http://josefineglarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0