Snart...

Först å främst så vill ja geb om ursäkt för dålig bloggning.. Har haft annat att göra xD

Men jag ska börja med Fredagen:Jag jobbade sent så jag va inte hemma förrän halv åtta. Vewe kom över  till mig runt åtta. Vi hade kul ;). Vi kollade lite på idol men sen tröttnade jag å då gick vi ner till min syrras rum å tog oss en varsin cider å lyssnade på musik xD Vi kollade på film oxå. Vi snacka massa skit å sen somnade jag XD

Lördag: Vewe sov kvar å vi gick upp runt 10. käka frukost å gick upp på mitt rum för att slappa xD
Vewe åkte hem runt 4-5 tiden å efter det så kollade jag på film för att sedan göra mig iordning för KROOOOOGEN!! Vart ett par svarta legging å en vit tröja med trekvarts ärm ;) Kommer en liten bild på mig å en annan Veronica som jag träffade på glygvapnet ^^
Jag var nykter den kvällen eftersom jag käkar medicin så får jag inte dricka alkohol. Men det gjorde inget att va nykter xD alla andra va ju fulla så det va bara kul att kunna se folk göra bort sig xD haha
Senare på kvällen när alla på krogen va fulla så såg vi att det stod fok å hånglade upp varandra osv xD fan va äckligt å det var inte bara ett par xD haha dom sotd upptryckta vid en vägg så jag ba kolla på Veronica å ba " men vafan va äckligt! xD haha ska vi visa dom hur det går till " xD haha Veronica bara nicka å då gick vi dit å då tröck jag henne mot väggen mellan "paren"  å hånglade upp henne medans hon stod å puttade på killarna som var brevid oss som oxå hånglade å dom bara glodde på oss xD haha men dom slutade iaf att hångla xD BLÄ hatar att se folk hångla offentligt xD haha
Vart kvar på krogen till två sen gick jag till stationen å åkte till knivsta där mamma stod å väntade på mig :)

Söndag: Sov rätt länge på söndagen men det va skönt (A) Hjälpte mamma å pappa ute på tomten. Käkade Tacos å övningskörde fram å tbx till knivsta. Sen så gick jag typ å la mig xD så Söndagen va inge kul alls xD

Idag (Måndag):  Har varit hemma idag för jag ahr haft ont.. Fast jag äter alla piller å skit så går inte smärtan över! Det har bara blivit värre å ska har jag kissat blod.. Fyfan vad jag hatar att va SJUK! Har även haft fett mkt migrän!! USCH!
Om en kvart så ska jag åkte till min kusin Emil. Han fyller 9 så då blire tårta hemma hos han ^^ Mums. Förhoppningsvis så träffar jag min låssas kusin Emelie oxå ^^ Va jätte längesen jag träffade dom.. Hoppas att EMil känner igen mig xD haha. Om jag har tur så kanske jag får köra till Märsta.. Så håll er borta från vägarna om 10 min xD för då rullar jag hemmefrån xD haha


Jag och Veronica ;) Det syns iaf att jag e nykter ;) haha
Ska börja klä på mig nu :)

/Jossann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0