STUDENTMÖSSA!!!!!!!

JA!! Som jag skrev igår så skulle ju ABC-gruppen komma idag, och det gjorde dom
NU HAR JAG BESTÄLLT STUDENTMÖSSA! ud vad tiden går fort! Nu kan jag knappt bärga mig!! Vill ta studenten nu!
Tiden har gått så fort! Jag kan knappt förstå det! Känns som det var igår jag började skolan xD Känns så skönt men ändå inte. Känns skönt eftersom skolan tar slut och jag tar ÄNTLIGEN klivet ut i vuxen livet.. Men det känns lite läskigt att ta det klivet... Att inte veta vad som väntar är det jobbigaste. Alla vet vi hur skolan fungerar men livet utanför det är det som skrämmer mig. Men det kommer bli skönt. Den dagen kommer att bli en dag att minnas!<3
Allt som allt så gick helakalaset på 1771 kr.. Mkt pengar jag vet men man tar bara studenten en gång.
Nu börjar jag känna en liten press.. Måste hitta kläder,skor,smink, fixa hår, nagalar,flak mm.. Det är så mkt som måste göras.. Så mkt saker man måste tänka på. Jag hoppas att jag får bra betyg ^^ Fast det kommer jag säkert få.. Jag är inte så orolig när det gäller betyg å grejer.

Idag flyttar jag hem till min mormor xD idag till lördag. Nån som vill komma och sova över ^^,
Min data har packa ihop helt nu. Så nu kan jag inte använda den alls. Min farbror ska försöka fixa den, jag hoppas att det går. Den är full med virus.. Helt cp..
Jag ska försöka att blogga så mkt det går men jag kan inte lova ngt...

Nu ska jag gå och ha lektion igen..

/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0