Är lite öm bara ;)

Som det står ovan så är jag lite öm bara ^^  Jag tycker nog att självaste läknings tiden är värst. Att sitta/ligga där är helt ok! Men det är nu efteråt som det ömmar å kläder skaver, men ska man va fin så får man lida ;) Men det är klart värt det!


Var i skolan idag. Har inte varit det sen i Tisdags så jag kände att det var dax nu. Hade bara lite feber imorse så det var en Ipren sen bar det av till skolan. Det gick väl sådär va ganska slirig första timmen men lite frukost (som min underbara skola ger oss! Gratis!) å vatten sen vart det lite bättre. Som tur var hade jag bara 4 lektioner. Eller ja 5 men jag var inte med på gympan.
När jag äntligen kom igen så va klockan 3 å jag satte mig i soffan å kolla på lite TV. Desvärre så tok däcka jag på engång å sov till 6. Hade kunnat sova längre men mammas "MMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTT" skrik väckte mig xD haha. Men det jobbigaste av allt är att jag är jätte trött nu! Så nu blire till att smörja tattoon å sen sova!
Imorron har jag sov morgong till iallfall 10 sen blire till att fixa sig å sedan åka till skolan kl 12 för att fottas. Kommer bli skönt att ha det avklartat.

Saknar Jim gör jag jätte mycket! har inte träffat honom sen i söndas!! OMG ;)
Vill visa honom min tattoo på riktigt. Hade velat träffa honom imorron men jag ska jobba så det går inte! Så då måste jag vänta till freda, å då fyller Joel 18 år så då blire nog KRUUUUUGEN ;) får se om jag orkar bara xD haha.
Natti Natti.

/Jossann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0