Bilder.

Nu hade jag tänkt att bjuda på några bilder av det jag gjort domhär dagarna :)

Hög snittdekoration i dekorativ stilart :)


Corsage till kvinna eller man.


Corsage till man.


Corsage till kvinna vid fest tillfälle. Ej bröllop.


Brudbukett i droppform. Den skulle va ganska dyr om man jag skulle sälja den ;) Över 1000 Kr ;)


Samma bukett från sidan :) Första brudbuketten jag någonsin gjort ;) Känns som om det var ett väldigt bra försök för att va första gången ^^


Rundbunden brudbukett i brudhållare, jag gillar att göra denna mer än droppformade.. Denhär tycker jag e finare och ja gtycker att den är enklar att göra oxå ^^ Fast alla tycker olika. Jag frågade min lärare och hon sa att båda var lika enkla.. Fast det är väl inte så konstigt att hon tycker det eftersom hon jobbat som florist i nästan 20 år ;)


Lite närmare bild på blommorna ;)

Nu får det räcka med bilder ;)
Jag älskar min kamera måste jag säja ;) Så jäkla bra bilder.
Imorron så ska jag fortsätta på den runda brudbuketten, ska leka med tråd, björngräs mm. Så kanske blir det mer bilder imorron :) Just, corsagen hör inte till någon av buketterna.

Nu ska jag fortsätta kolla på idol med Amanda min rumskamrat ^^<3

/Jossann

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejj!! va fint du har gjort♥! men när du skrev; nu ska jag kolla på idol med......... i slu´tet gjorde du <3 istället för ♥ ;)

2010-09-30 @ 16:12:15
URL: http://amandaglarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0