Haha min kusin har lärt mig att göra hjärtan!!!! ♥
Min nya header ;) Min kära kusin Amanda har hjälpt mig :) haha jag e 18 å hon e 10 FAIL FÖR MIG SOM GÅ TILL EN LITEN PLUTTA OM HJÄLP ;););) hahaha
Som ni kanske ser så har jag fixat mitt hår ;) Vart hårförlängning (stavning?) hos Alexandra ;)
http://vadfanskajagheta.se/ <--------- Alexandra som hjälpt mig med mitt hår :) Jätteduktig frisör :)
http://amandaglarke.blogg.se/ <--------Pluttan som hjälpt mig med min header xD
Nu sitter jag barnvakt men det är inga problem för Amanda tar mer hand om mig än vad jag tar hand om henne xD haha♥
Va ute på krogen igår så jag e lagom sliten!! :O:O:O:O HAHA fast det var kul ;) Speciellt när det kom nån random å grabba tag i min rumpa å sa "FYFAN VILKET SAFTIGT ARLSE DU HAR!" HAHAHAHAHA jag ba "Öhh tackar" HAHA vad fan ska man säja xD hahaha
Folket vill att jag ska ut ikväll oxå men jag vet inte om jag pallar det. Får se hur det blir me den saken xD haha Lagom sliten så vet inte om jag orkar ;D
Nu sak jag kela med kissarna sen leka med min kusin ;D;D
/Jossann♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0