Fixa håret är ett heltidsjobb..

Nu har jag packat min väska till västerås ;) Fixa håret har jag oxå gjort, tog mig typ en timme men snyggt är det ;) Funderar på att kanske sminka mig men näääää vem ska jag va fin för? Dessutom citerar Anton "Du är fin utan smink oxå" ;) Haha sötnosen då ^^ Det gjorde min dag xD♥
Haha sitter och lyssanr på "my hump" å tänker på en stört sköööönt klipp som jag hitta på YouTube igår ;) haha en tjockis som dansar till den låten xD Haha fick mig ett gott skratt kan jag säja xD

Stefan kanske kommer idag, han vill titta på min TATTOO (A) jag tror jag e hans nya idol ;);) Haha♥

Slänger in en bild på mig med mitt hår (dålig telefonkamera bild)


/Jossann

Kommentarer
Postat av: stefan

hahaha du är min nya idol!

2010-09-26 @ 15:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0