Hemma..

Nu är jag hemma igen! Det känns ok, jag hade velat stanna längre men jag ska till jobbet imorron och på fredag å det blir knepigt att åka från enköping till upplands väsby =/ Så jag blir hemma nu, men jag åker kanske tillbaka i helgen<3
Idag har jag inte fått mkt sömn alls, har så jäkla svårt att somna! Jag är jätte trött å grejer men jag kan inte slappna av ordentligt =/ Hmm finns ju en anledning till att man inte kunnat sova..
Igår var det en vecka sedan Jim gjorde slut med mig.
Jag lever iaf, om man säjer så...
Jag saknar honom det gör jag men jag måste gå vidare, jag måste få leva mitt liv.
Jag har bestämmt  mig för att jag ska må bra igen! Jim kommer alltid att ha  en speciell plats i mitt hjärta! Det kommer inte bli lätt att glömma men jag måste.
Just nu fyller jag Jims plats med Bosse och Verner! <3 Min sötnosar! Bosse har livat runt i 120 ända sen jag kom dit och det är bra! Jag har ju tänkt å tagit han om honom så jag har inte haft nån tid över till mig. Det är JÄTTE BRA! Han har fått mig på andra tankar helt enkelt! <3 BOSSE <3


/Jossann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0