Känns bra.

Blir övernattning hos Linda <3
Har precis ätit ute, åt thai det var jätte gott<3
Känns jätte skönt att komma hemefrån eftersom allt där hemma påminner mig om dig. Här finns det inget.
Det känns bra!
Blir nog kankseså att jag sover kvar imorron oxå. Känns så skönt att bara slippa allt och alla, umgås med nån som verkligen förstår! <3 Sen har det varit 120 på Bosse så man har ine kunnat tänka på annat än honom <3 å det gör inget för han e såååå mysig ^^
Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa<3

/Jossann

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha!! Bosse e en riktigt liten trollunge, men han e jättemysig!!! kram på er!!

Hälsa alla Jossan!!!!

2010-09-14 @ 17:00:05
URL: http://amandaglarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0