Kollat på film.

Nu har jag precis kollat klart på Iron Man 2. Det va bra :)
Jobbade långdag idag.. Suck jobbade från 9-6 utan lunch.. Fanns ganska mkt att göra kan jag säja! Men jag klagar inte :) Hellre massa jobb än att man bara står där å ser dum ut xD Hahaha.
Snart äre helg SKÖNT! Får se vad jag ska hitta på.. Ska jobba med mamma på Söndag iaf.


Jag funderar på att ta en sista minuten på höstlovet.. Men jag vet inte ;) har ingen att åka med xD haha vill ju verkligen inte åka själv! Nån som vill hänga med? :)


 

Jag tänkte pröva ngt nytt :) Tänkte ge ut skönhets tips på bloggen :)
Ger er ett smakprov : Idag blir det hårvård: Barn Shampoo är snäll mot håret och Tar inte bort färgen (på ett färgat hår) lika sanbbt.
Vad tycker ni om det? Ska jag köra skönhetstips? :)

/Jossann

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tkr att du ska göra skönhetstips :) (dt e ngt som jag behöver :P )

2010-09-23 @ 16:51:44
URL: http://amandaglarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0