Linser.

För ett tag sedan skaffade jag linser. Idag kom dom hem på posten. Jävla skit det där är! Jag stod i en halvtimme å försökte på in dem. Jag gjorde precis som så som man ska göra! MEN DET GICK INTE! Jag har nog för små ögon. Jag var blöt på fingret å linsen låg bra, jag satte in det så fint i ögat men sen när allt var klart å jag skulle ta bort fingret så följde linsen bara med! Jag fattar inte vad jag gör för fel. Linsen låg rätt, luften var ute och jag va blöt på fingret. Mamma skulle hjälpa mig men samma sak där oxå. Suck jävla skit! Ska aldrig mer köpa sånt skit!

Jopp om en kvart, måste byta om nu. Heej Heej.

/Jossann


Kommentarer
Postat av: zandra

Är det färglinser? :)

2010-09-03 @ 13:03:36
URL: http://zandrawickstrom.blogg.se/
Postat av: Jossann

Japp det är färgade linser. Jo-Anna köpe oxå å det går jätte bra för henne att sätta in dem men sen så har hon rundaare ögon än vad jag har, jag har ganska platta å linserna är väldigt runda! Kanske har ngt med det att göra =/

2010-09-06 @ 09:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0