Livet måste gå vidare.

Efter ett tre år långt förhållande har Jim bestämmt sig för att han ej vill försöka mer. 
Inte kul! Jag är super deppig å helt sänkt! Vad ska jag göra? Vems fel är det? Mitt eller Jims? Är det fel på mig? Eller är det bara ngt som han vill? Jag hoppas verkligen att det bli vi igen, jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv nu. Jag hade allt bestämmt med honom nu nu när han inte vill ha mig så vet ja inte vad jag vill. Jag orkar inget just nu. Jag förstår inget! Hur kan det ha blivit såhär? Jag va fast besluten att det skulle vara vi resten av livet å jag vill det fortfarande. Vad kan jag göra? Han har redan bestämmt sig för att det är det här han vill.

MITT LIV SUGER! 

/Jossann


Kommentarer
Postat av: Vewe

Vad som än händer Jossan kommer du klara detta, jag kommer alltid finnas här och alla andra. Det kommer ordna sig, även om det inte känns som det nu <3 jag finns alltis ett samtal/sms bort vad det än är, älskar dig gumman <333

2010-09-08 @ 19:54:33
Postat av: FRIDA <3

Gud vad synd Jossan :( <3 Hur mår du?

Han kommer säkert tillbaks, du är ju en underbar tjej! <3

Men jag vet hur jobbigt det känns för dig just nu, jag var med om samma sak för lite mer än ett år sen, men man måste helt enkelt gå vidare. För mig tog det jättelång tid och jag kommer aldrig att glömma honom eller komma över det helt, men man måste tillslut kunna gå vidare för att inte må piss!



Jag tycker iallafall att du är jätteduktig som är ute och träffar kompisar och försöker ha kul, jag tror att det går mycket snabbare innan man mår bra då igen! Själv satt jag mest inne och då tänker man ju bara på skiten ;/ så det är absolut ingen bra idé!



Hoppas det löser sig för dig gumman, PUSS! <3

2010-09-29 @ 21:05:50
URL: http://froolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0