Västerås.

Nu är jag i Västerås.
Har haft en bra dag å gjort buketter å varuvårdat. :) Inte det roligaste kanske men det ingår i jobbet.

Stefan å Alexander kom hem till mig igår å vi snackade massa å skrattade skit mkt xD träningsvärk i magen xD haha.

Stefan- "Jag har 4 kilo mognad hängades" Haha fan vad jag garva xD hahahahahaha gick han till överdrigt.. Hmm JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! xD haha 4 kilo är ganska mkt xD haha.

Imorron börjar jag kl 9, lite sovmorron blir det.

På lördag bär det kanske av till en fest.. Om jag fixar skjuss ;)

/Jossann

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilka fina buketter du hade gjort :) Så roligt med fest, vem ska du till? :)

2010-09-30 @ 02:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0